Welcome to MyOffice24 collaboration software (new hosting)
Please wait..
Chat Offline
free support chat
אזעקה ניידת התראה לטלפון


HTML tutorial HTML tutorial HTML tutorial HTML tutorial
אזעקה ניידת התראה לטלפון
תיבת אזעקה/התראה פשוטה שמתקשרת אליך בכל פעם שמישהו מזיז את החוט.
אתה יכול לחבר לקופסה זו חיישנים רבים אחרים כמו: מחסור בחשמל של 220V, חיישן טמפרטורה מחסור גבוה/נמוך, חיישן תנועה של אפקט דופלר, מתג כספית ועוד (תלוי בהזמנה).

למה זה טוב?
אם אתה רחוק מהבית או מהמשרד ואתה רוצה לדעת אם מישהו פותח את הדלת (של הארון, המחסן) - שימו חיישן חוט - ברגע שהחוט מועבר, המגעים שלו נסגרים והמודם GSM (G2) התקשר לטלפון הסלולרי שלך, עכשיו אתה יכול לנסוע למקום, להתקשר לשכנים שלך או לפתוח את המצלמות כדי לראות מה קורה.
אתה יכול לשים את חיישן החוט בגינה שלך כדי לדעת אם מישהו פרץ את הגדר ועוד.
שיחת טלפון תעיר אותך באמצע הלילה והמערכת אמינה בכל מקום שיש רשת סלולרית זמינה, זה עדיף מאשר לקבל הודעת SMS שאולי לא תמשוך את תשומת לבך.
זה דורש כרטיס סים תקף לטעינה עדיף לטעון בסכום הקטן יותר האפשרי לתקופה הרצויה (חודש, שנה), הכרטיס לא אמור להתרוקן במהלך הזמן הזה כי אתה לא אמור לענות לשיחה - פשוט בטל אותו לאחר שקיבלת את ההתראה.
הקופסה מכילה גם סוללת LiPo גדולה שיכולה להחזיק את המעגל לפחות 12 שעות, אם תעזוב אם בתוך הבית למשך זמן רב יותר פשוט השאר אותה מחוברת למטען ה-USB.
המחיר הוא 150 ש"ח אני בונה את המעגלים האלה בעצמי, לוקח לי כמה ימים להרכיב ולארוז כל מתחם, אני יכול לעשות עיצובים אחרים שלא מוזכרים בעמוד זה מותאמים לצרכים שלך, אתה יכול ליצור איתי קשר דרך הקישור בצד השמאלי העליון של דף כדי להזמין או לשאול כל שאלה.
-רונן

this sensor is very sensitive to any movement of all sides, it should be placed in a closed environment or where there is little to no ambient movement except that you want to catch
once this wire moves - you will get a phone call
the box with mercury/call switch connected to it